Modegrisen

tisdag, mars 13, 2007

Utmanad!



Äntligen vår!! Jag har varit borta från bloggen i mer än två veckor. Hade inte betalat mina räkningar och förlorat bredbandet. Men nu är jag på gång igen!

Hanna har utmanat mig. Roligt roligt!

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag har inte bara näsa för trender utan även för droger. Detta har då och då fört mig till konstiga platser. Inget jag är stolt över och jag jobbar verkligen på att bli en bättre människa.

2. Jag kan vara en snåldjåp, har ett ekonomiskt sinne helt enkelt. Berättar mer i nästa inlägg.

3. Jag är en jojo-bantare. Jag har provat hur många olika dieter som helst.

4. Jag försöker finna mig själv. Just nu läser jag Att må dåligt är en bra början, för att hitta nyckeln till mitt inre. Jag rekommenderar den verkligen. Just nu sparar jag pengar för att kunna åka till deras kursgård.

5. Jag har en dålig relation till mina syskon.

6. När jag var liten ville jag vara Pugh Rogefeldt. Jag tyckte att han hade en sådan karisma och riv i rösten.

Så, vilka vill jag utmana? Eftersom jag ännu inte hunnit läsa ikapp så kanske jag utmanar någon som redan gjort en rangordning. Men jag skulle tycka att det vore roligt om Modette, Erdoderdo och Bohemica ville svara.

Vi ses!

4 Comments:

  • At 5:25 em, Blogger Anne said…

    Joy spring!

    http://baldergraa.blogspot.com/

     
  • At 3:52 fm, Blogger sandra said…

    underbart med vår verkligen! jag gjorde ett personlighetstest idag som du om någon borde testa ;) här: http://drawapig.desktopcreatures.com/drawApig.asp
    njut av våren modegrisen, solen är underbar (och jag måste säga att du har riktigt snygga solbrillor) kram

     
  • At 12:16 fm, Anonymous Anonym said…

    modegrisen, vad fantastiskt att du är tillbaka!

     
  • At 12:52 em, Anonymous Anonym said…

    Vilken härligt stylish bild på dig Modegrisen!

     

Skicka en kommentar

<< Home