Modegrisen

onsdag, februari 21, 2007

Fettisdag

Jag är uttråkad. Jag vill åka hem nu och fortsätta mitt liv. Läsa modemagasin, dricka latte och gå powerwalks! Här finns bara ett gammal nummer av Vi:s Salt & Peppar att läsa och även fast jag tycker att Glenn Strömberg är fräsch, så har jag fått nog av att läsa om matlagning bara efter några sidor.


Jag är så glad och tacksam för alla fina kommentarer ni skriver. De här tulpanerna är till er!!

Väninnan kom förbi med semlor igår på fettisdagen. Hon tyckte att jag blivit så mager under sjukhusvistelsen och ville göda mig. Personligen skulle jag tycka att jag är i större behov av bodyscrub och en anständig frisör men jag sa inget. Och gud så gott! Jag åt två hela semlor så fortsätter jag såhär är jag snart riktigt fettis, hihi.













Hot & Not?

9 Comments:

  • At 12:39 em, Anonymous Anonym said…

    Jag har länkat till din blogg i den här inlägget. Hoppas att det är okej?!
    http://johannarodell.blogg.se/210207103729_veckans_blogg_vecka_7.html

     
  • At 12:45 em, Blogger Modegrisen said…

    Hej Johanna! Såklart att det är okej!
    Vi ses!

     
  • At 2:32 em, Anonymous Anonym said…

    Hej modegrisen! Jag är så glad att du mår bra igen! Har saknat din blogg! Ta hand om dig! Kram Jonna!

     
  • At 3:38 em, Anonymous Anonym said…

    Gött att du är tillbaks igen. Stress och bilolyckor är inget att leka med inte ;-)

    Krya på dig och passa på att käka lite praliner på sjukbädden, sånt mår man bra av.
    Kram!!

     
  • At 4:28 em, Anonymous Anonym said…

    Underbart att ha dej tillbaka i bloggvärlden igen, det har varit så tomt utan dig. Hoppas du snart såt på benen igen så ska du se att solen börjar lysa i ditt liv snart! KRAM

     
  • At 11:57 em, Blogger sandra said…

    Åh vad underbart att du har hittat tillbaka! Jag var riktigt orolig där ett tag... precis innan jul och en liten modegris... Men det behöver vi inte tänka på nu! Du finns och du lyser upp vardagen! Ta hand om dig, kram Sandra

     
  • At 2:06 fm, Anonymous Anonym said…

    Hej Modegrisen! Jag har skrivit en alldeles speciell hälsning till dig på min blogg idag. Går gärna in och titta! /Hälsningar Knasse

     
  • At 11:25 fm, Blogger zanza67 said…

    Du ser strålande ut. Hoppas du får komma hem snart!

     
  • At 6:05 em, Blogger Modegrisen said…

    Ni förstår inte hur frisk jag blir av alla era snälla ord och uppmuntrande kommentarer. Jag hoppas på att bli utskriven mycket snart. Även fast snöberget utanför ser lite läskigt ut, hihi.

    Ciao!

     

Skicka en kommentar

<< Home