Modegrisen

söndag, februari 25, 2007

Snöänglar


Så härligt med snö! Jag har äntligen friskförklarats och skrivits ut från sjukhuset. Jag är så lycklig. Har druckit tre latte och det bubblar i magen. Både av kaffet och av friheten tror jag.

Dagens outfit: En vinröd stickad klänning från Gnocci. Nästa vecka ska jag köpa mig matchande vantar och halsduk också. Någon som har tips på fräscha färger?

Nu ska jag krypa ner framför någon riktigt saftig serie på tv och äta bullar hela kvällen.

Ciao!

17 Comments:

  • At 7:55 em, Anonymous Anonym said…

    Det lyder dejligt med alt det fine sne - her i Danmark har vi lige haft den værste snestorm i 10 år!!
    Du bliver vildt flot med det matchende vanter. Du kunne pifte outfittet op med en snild knaldfarvet detalje - måske et limegrønt eller gult halstørklæde, eller hue.
    Hav en dejlig aften, rare Gris :)

     
  • At 9:43 em, Anonymous Anonym said…

    snö är så underbart och att göra snöänglar är något man aldrig växer ifrån. härligt att du blivit friskförklarad och utskriven! njut av snön!

     
  • At 4:25 em, Anonymous Anonym said…

    Kul att du kommit igång med bloggandet igen! :)

     
  • At 11:35 em, Blogger mitt fyrverkeri said…

    Men sötgris, har du varit på sjukhus. Skönt att höra att du är på bättreväg och hemma igen. Insikter är bra. Var rädd om dig!

     
  • At 5:33 em, Blogger Färgglad said…

    Grisen, jag har saknat dig, härligt att du är tillbaka!

     
  • At 9:44 fm, Anonymous Anonym said…

    Åh, du är tillbaka! (Okej, det var ett tag sedan och jag var klantig nog att missa det..) Anyway, kul att du bloggar igen :)

     
  • At 4:18 em, Blogger sandra said…

    vad härligt att du blivit frisk! snöänglar är något av det bästa som finns, det gäller bara att passa på innan snön smälter! ät så mycket bullar du bara orkar, det ser ut som om du har magrat lite under sjukdomstiden? keep up the good work, du är underbar!
    Sandra

     
  • At 5:06 em, Blogger Unknown said…

    Du är för söt för att vara sann Modegrisen!

     
  • At 7:19 em, Blogger Missy said…

    Åh du är tillbaks! Jag har saknat dig så mycket, grisen!

     
  • At 1:39 em, Anonymous Anonym said…

    Bullar? Äter Fröken Grisen köttbullar?

     
  • At 4:01 em, Blogger Julia said…

    Har saknat din blogg. Du skriver så fint. Tack för att jag får ta del av den. Må väl.

     
  • At 8:57 em, Blogger Unknown said…

    Åh vad skoj att du är tillbaka. Din modeblogg är den enda värd namnet!

     
  • At 1:15 em, Anonymous Anonym said…

    Jag gillar denna grisen alltså, sjukt bra läsning :)

     
  • At 7:11 em, Anonymous Anonym said…

    åh, min favvis-modebloggargris är tillbaka i branschen. halleluja! lev väl och undvik rusande trafik honey.

     
  • At 1:23 fm, Anonymous Anonym said…

    Åhhh va roligt att få läsa om din gris igen :)

     
  • At 10:33 fm, Blogger hanna said…

    Yo pink piggie. Du har blivit utmanad, kolla in hos mig, nu vill jag veta några av dina hemligheter.

     
  • At 4:56 em, Anonymous Anonym said…

    Hm, vilken fin röd stickad... vad är det för nåt egentligen? :P Tubklänning?

     

Skicka en kommentar

<< Home