Modegrisen

måndag, november 13, 2006

Mode som konst



Idag fick jag ett fantastiskt paket på posten. En jätteduktig konstnär hade valt ut en av mina bilder från bloggen och gjort en avbildning av mig. Han skrev i det bifogade personliga brevet att jag bar på ett uttryck som var viktigt att förmedla och han ville gärna att jag skulle sitta modell för honom så han kunde göra ännu en tavla.

Jag svarade ja! Sååååå härligt och roligt att bli uppmärksammad såhär. Vi ska ses nästa vecka och prata mer! Han vill helst ha mig naken, men jag känner mig osäker.

Sen har flera andra härliga saker hänt också. Jag har blivit kallad på jobbintervju! Det är ett jobb där jag skulle kunna få göra allt jag drömmer om!

Kanske var det ödet att jag skulle åka till London och söka mina drömmar för att komma hem och hitta dem här?

Vintern till ära har jag plockat fram Gnoccimössan ur garderoben och eftersom solen sken satte jag mig i trädgården och läste ett tag.

4 Comments:

  • At 6:14 fm, Anonymous Anonym said…

    Men vilken sjukt rolig blogg! Och jag har inte hittat hit förrän nu.
    Hahahaha, ta en powerwalk och en latte för mig också :-)

     
  • At 10:09 fm, Anonymous Anonym said…

    hahaha!!!
    jag märker att det är många konstnärer som hör av sig till bloggare:) hehe

     
  • At 11:53 em, Blogger Mikka said…

    good to have u back in sweden piggy :D haha!
    Pure fab är du verkligen!

    //Mikka

     
  • At 9:53 fm, Blogger blizz said…

    Gött att du är hemma på "säker mark" igen. Lycka till med jobbet (och naken modellandet) ;-)

     

Skicka en kommentar

<< Home