Modegrisen

torsdag, april 12, 2007

Salut från Les Alpes

Jag är i alperna och har det härligt. Som vanligt pratas det mycket om de senaste trenderna och att det egentligen är viktigare hur man är klädd än hur man åker.

Det känns lite pinsamt att erkänna att jag åker runt i förra säsongens kroppsstrumpa. Tack och lov syns den inte under dunvästen.
Om jag hade råd skulle jag genast investera i denna vackert gula rallyinspirerade Gnoccioverall.






Så länge får jag kompensera med åkningen. Här är jag i hopptävlingen från igår.

Sa jag förresten att jag fått anställning!? Jag är såååå lycklig. Jag ska få ett eget radioprogram. OCH bli miljö- och modeansvarig på redaktionen. Helt perfekt!

Ciao!

23 Comments:

  • At 10:36 em, Anonymous Anonym said…

    Grattis till nya jobbet! Hoppas att det inte betyder att du inte hinner blogga, tror inte jag är den enda som behöver en daglig Modegris-dos...

     
  • At 8:44 fm, Blogger Färgglad said…

    håller med marlene, grattis! När kan vi höra dig i etern?

     
  • At 10:54 fm, Anonymous Anonym said…

    nämen grattis! och så försvinn inte så länge igen, man blir ju nervös ju!

     
  • At 2:49 em, Blogger Blygisens betraktelser said…

    Men....älskling!!! Du är tillbaka!

    *smack smack smack*

     
  • At 8:43 em, Anonymous Anonym said…

    wii, grattis till jobbet piglet!

     
  • At 12:37 em, Anonymous Anonym said…

    Grattis till jobbet, modegrisen!
    Håller med vajlan, försvinn inte så länge igen!

     
  • At 9:22 fm, Anonymous Anonym said…

    Du är inte direkt nån höjdare på å uppdatera grisen! =/

     
  • At 10:14 em, Anonymous Anonym said…

    tycker du tappat greppet... more fun back in the days

     
  • At 12:58 fm, Anonymous Anonym said…

    Grattis till jobbet! Miljö/mode låter sannerligen som en spännande kombo :)

     
  • At 9:22 em, Anonymous Anonym said…

    Jag tyckte att jag såg dig sittandes i en solstol i ett skyltfönster för en hälsobutik i Arvika i går. Var det du eller har du en tvilling tro?

     
  • At 12:45 fm, Anonymous Anonym said…

    ligger du i koma igen modegrisen D: D: D: D:

     
  • At 3:26 fm, Anonymous Anonym said…

    Jag älskar dig Modegrisen!
    /mvh slappardjuret

     
  • At 10:08 fm, Blogger Evalinn said…

    Grattis grisen, det är underbart! Hoppas vi ser dig här snart igen...?

     
  • At 12:58 em, Anonymous Anonym said…

    vaaaaaaaaaaaaaaar ääääääääääääääääär duuuuuuuuuuuuu??

     
  • At 11:15 em, Anonymous Anonym said…

    Åh... jag är avis!

     
  • At 12:15 fm, Blogger Johanna said…

    Grattis till jobbet! Låter kanon kul ju! Hittade in på din blogg först idag, vad fin den är!

     
  • At 1:39 fm, Anonymous Anonym said…

    Ville bara säga att du har en jätte kul blogg att läsa! :) kolla gärna in på min och min systers modeblogg! www.ThreeOfAKind.blogg.se. Kraam!

     
  • At 9:32 em, Anonymous Anonym said…

    Vart är du nu då? Jag väntar och väntar på att du ska skriva! Kram på dig! /Jonna

     
  • At 9:11 em, Anonymous Anonym said…

    men hallå, lever du öht??

     
  • At 1:17 em, Anonymous Anonym said…

    Kom igen grisen, skriv nåt! Jag saknar dig. /TeddyBlå

     
  • At 1:16 em, Anonymous Pass4Sure said…

    great post and looking forward to reading more. Great blog. looking forward to read more.thanks for sharing this post.

     
  • At 2:56 fm, Anonymous internet marketing blog said…

    Really really cute blog :)

     
  • At 4:28 fm, Anonymous http://youtube.com/freegg888 said…

    Your blog is adorable :)

     

Skicka en kommentar

<< Home