Modegrisen

fredag, april 28, 2006

Nästan lite skönt med regn


Imorse när jag ruskat av mig sömnen och lyfte på gurskivorna, tittade en gråmulen himmel tillbaka på mig.
Så jag bestämde mig för att göra ingenting annat än att chilla med ipoden i soffan en stund.

Senare ska jag ta en vända på stan och inhandla den för varje garderob livsnödvändiga kroppsstrumpan. Passar till allt, eller ska jag säga under allt. Håller dessutom värmen helt suveränt. Snart är den svenska sommaren här och det är inte klädsamt för någon att hacka tänder vid midsommarstången.

Vi ses!

8 Comments:

  • At 1:29 em, Anonymous Anonym said…

    Du är alltid så cool grisen, men jag skulle vilja se mer av dina snygga outfits typ en hel "look"! Du är modegris-gurun #1 !

     
  • At 1:42 em, Blogger mitt fyrverkeri said…

    Ännu en underbar blogg att lägga in i favoritmappen! Gud så glad jag blir av sånt här. När folk är roliga och smarta samtidigt. Happy helg på dig!

     
  • At 1:51 em, Anonymous Anonym said…

    vilka otroligt snygga halsband du har skaffat! passar din personlighet perfekt. massa pussar och ha en trevlig helg <3

     
  • At 3:19 em, Anonymous Anonym said…

    WOW! Hett värre, jag vill oxå ha!
    Men hur kommer man i den? Om det är knäppning bak så blir det lite jobbigt.. Eller kanske den finns på burk så man kan spraya på den?
    Ha en underbar dag favoritgrisen, pözz

     
  • At 7:40 em, Anonymous Anonym said…

    Min nya favoritgris!

     
  • At 9:13 em, Anonymous Anonym said…

    såg en släkting till dig på Hornstulls Hälsokost idag. Han/hon såg lite slapp ut. Hängde på hyllan lite lojt, inte alls lika spänstig som du.

     
  • At 11:38 em, Blogger Bias Blog said…

    Hälsar på för första gången - men inte sista! Vilken underbar modesida! Och grisar som jag älskar! Både levande och som kotletter.... Samlar på dem gör jag också, nej inte på kotletter, inte ens på hela levande svin! Även om jag träffat ett och annat... Nej samlingen består av porslins-, tyg-, ler- och plastnassar.

    Ha en svinaktigt trevlig helg!
    Gå inte för nära brasan!

     
  • At 4:46 em, Anonymous Anonym said…

    Du har en underbar blogg, Modegrisen! den skänker många goda skratt. Fortsätt så! :)

     

Skicka en kommentar

<< Home