Modegrisen

tisdag, mars 27, 2007

Vinden har vänt

En rolig sak hände idag. Ni minns väl i höstas, när jag var på anställningsintervju för ett radiojobb? Då gick det tyvärr till någon med tyngre meriter, men nu har de hört av sig igen!
Jag ska dit i eftermiddag för att prata lön och villkor och annat som är av betydelse. Möjligheten finns att jag får göra mitt eget modeprogram! Så nu gäller det att klä sig med stil.

Jag har valt den seriösa glasögonlooken, för att bli tagen på allvar.

Till den en het kroppsstrumpa från Ellos, som går i trovärdiga och mustiga färger. Det allra mest fantastiska med det senaste fyndet måste ändå vara det befriande lufthålet i ryggen. På så sätt kan jag knäppa upp lite om jag känner mig för het på stolen, hihi.

Önska mig lycka till! Nu drar jag till Alby!

Vi ses!

14 Comments:

  • At 6:36 em, Anonymous Anonym said…

    Kära grisen, har du flera griseknorrar???
    &)

     
  • At 9:45 em, Blogger jkl said…

    Å vad glad jag blir för din skull lilla grisen :) Lycka till!

     
  • At 5:19 em, Anonymous Anonym said…

    Åh vad roligt! Jag hoppas verkligen att det går bra! (förresten så är din blogg så himla bra!)

     
  • At 6:27 em, Anonymous Anonym said…

    Vad roligt! Upptäckte nyligen att du har börjat blogga igen. Är så roligt att du är tillbaka och frisk och kry! ;D

     
  • At 8:44 em, Anonymous Anonym said…

    hur gick intervjun?

    jag gillar din klädsel, finns den i större storlekar?

     
  • At 12:47 em, Anonymous Anonym said…

    Grattis och lycka till hemskt mycket!

     
  • At 1:41 em, Blogger Färgglad said…

    Hoppas att det gick bra! Berätta mer!

     
  • At 2:28 em, Anonymous Anonym said…

    åh grisen, jag tror jag talar för fler när jag säger att jag är nyfiken på hur det gick. Så roligt att du är tillbaka!

     
  • At 2:56 em, Anonymous Anonym said…

    Hoppas det gick bra på intervjun!
    Mystiskt att du inte återvänt tycker man.....har jag hört. *

    Tänkte bra önska GLAD PÅSK!

     
  • At 12:50 em, Anonymous Anonym said…

    Hoppas det gått bra för dig :)

     
  • At 9:54 em, Anonymous Anonym said…

    Söt knorr på outfiten!! :)

     
  • At 2:50 fm, Anonymous avgn ebegging cheetahmen 2 said…

    Kind of sad that you stopped blogging! :)

     
  • At 2:51 fm, Anonymous real alien captured on film said…

    I love your blog it's so cute :)

     
  • At 10:17 em, Anonymous 10 common misconceptions about blogging said…

    What a cute blog you have!

     

Skicka en kommentar

<< Home