Modegrisen

söndag, september 24, 2006

Everybody loves saturday night

Å jag har haft en så rolig helg, verkligen. Men jag mår som jag förtjänar idagen efter.

Urpingens vänninnor bjöd med mig på drinx som det kallas här nere. Jag bar en svart omlottdress som jag fyndade på en resa i östeuropa för ett par år sedan. Till den min nya engelska mobil.

Som jag sagt tidigare är jag rätt svag för färgglada drinkar och när de dessutom är gratis. Ojoj. Jag minns att jag bländades av väninnornas glittranden leenden och smycken. Jag delade ut mitt visitkort till höger och vänster och berättade om vad jag gjort i Sverige. Jag hoppas att jag inte gjorde bort mig för mycket, det var några riktiga hotshots på partyt.

Å nej!

Det här kortet hittade jag just i min digitalkamera. Jag minns inte att den togs. Som det känns just nu kommer jag antagligen inte att få ett endaste napp på mitt visitkortsspridande.

Ojoj. Usch så pinsamt.

Ciao!

9 Comments:

  • At 11:27 em, Blogger JULIEK said…

    Ha ha ha ha : )

     
  • At 12:36 fm, Anonymous Anonym said…

    Oj

     
  • At 2:07 fm, Blogger Kerstin said…

    Härligt du verkar ha det i London! Hur går det med jobben? Själv åker jag dit på torsdag med samma uppdrag! Ska hålla utkik efter dig i gatuvimlet. /Kram Emma

    PS. Skandal att du inte fick några inbjudningar till modeveckan!

     
  • At 5:18 em, Anonymous Anonym said…

    modegrisen, du är min idol! :)

     
  • At 7:35 em, Anonymous Anonym said…

    got your business card...
    I'm glad you published the picture I took of you after I kissed you goodnight ;)

     
  • At 9:50 em, Blogger Unknown said…

    Kanske borde du anpassa proportionerna på drinkdrickandet med din nätta lilla kroppshydda?

    Satsa mer på mineralvatten och frukt! Du måste vara skärpt om du ska nå dina mål! :-)

     
  • At 10:23 em, Anonymous Anonym said…

    Kolla min blogg, du är utmanad!

     
  • At 11:10 em, Anonymous Anonym said…

    Haha, mode grisen du är bara för skön :)

     
  • At 1:51 em, Anonymous Anonym said…

    Oh no! Du kommer hamna som ett sånt där "Priceless"-skämt som vandrar runt på nätet i all evighet nu. Tur att dom inte hade rakat av dig ögonbrynen och skrivit fula ord i pannan med tusch. DET hade varit pinigt.

     

Skicka en kommentar

<< Home