Modegrisen

lördag, augusti 19, 2006

Födelsedagskalas


Jag blev så glad och överraskad och bjuden på öl och drinkar hela kvällen.

Till slut samlade jag mod till mig och frågade om jag fick köra några favoritbeats och Dj:en sa Kör hårt!

Jag tror att jag hade den bästa födelsedagen någonsin i mitt liv.
Vädret var vackert och sjön glittrade och jag skrattade om och om igen åt skämt som kanske inte skulle varit roliga en vanlig onsdag men nu.

Jag fångade dagen, Carpe diem. Ett så sant ordspråk, det är verkligen mitt motto.



Det snurrade på vägen hem, men jag försökte gå i så powerwalksnabb takt som möjligt. Jag har läst att många blir överfallna nattetid.


Jag tror att jag såg en politiker men helt säker är jag inte.

Ciao!

PS: Tack för alla fina grattis. Jag tycker så mycket om er, fina läsare! DS.

8 Comments:

  • At 12:12 em, Anonymous Anonym said…

    Det här är den underbaraste bloggen EVER!!! Grattis på födelsedagen! Puss!

     
  • At 9:40 em, Anonymous Anonym said…

    Haha, grymt!
    Roligt att du hade en kul kväll, det är du värd!

     
  • At 1:08 fm, Blogger sandra said…

    grattis!!

     
  • At 1:51 em, Anonymous Anonym said…

    Gud va gullig blogg..absolut häftigaste lilla gris jag sett ;)

     
  • At 11:10 em, Anonymous Anonym said…

    Grattis!! Du måste ha haft en underbar födelsedag, blir faktiskt lite avis på dej. Kram

     
  • At 9:23 fm, Blogger isabell66 said…

    Oj oj oj, klädd som värsta casanovan! Urringat så där som casanovor brukar ha, härligt! Det fattas inte damer heller!
    Grattis i efterskott!

     
  • At 2:13 em, Anonymous Anonym said…

    grattis grisen! ha det grymt!

     
  • At 12:12 fm, Anonymous Anonym said…

    jag älskar dej ditt lilla svin!
    :-)

     

Skicka en kommentar

<< Home