Modegrisen

fredag, augusti 18, 2006

Idag är ingen vanlig dag





Idag är min födelsedag! Jag har slappat, ätit tårta och druckit latte.
Väninnan gav mig en skate board, så vi drog ut till en ramp men det blev mest så att jag tittade på. Telefonen ringde i ett, så många som ville gratta.

Och jag är såååå lycklig, jag har verkligen haft en superbra dag.
Visst vore det världens bästa present att få gå på Guldknappen ikväll, men jag har inte så många kontakter i branschen än. Kanske nästa år när jag är mer etablerad.


Men ikväll blir det fest. Jag har hyrt ett litet ställe och ska dansa hela natten och dricka fler cosmopolitans än jag klarar. Jag vet ju botemedlet, hihi.

Min fina nya skateboard, är den inte fräsch?

Vi ses!
Ciao!

12 Comments:

  • At 10:10 em, Anonymous Anonym said…

    GRATTISKRAMAR!

     
  • At 10:11 em, Anonymous Anonym said…

    GRATTIS på dig, världens sötaste lilla gris!

     
  • At 10:19 em, Blogger Vivvi said…

    Är det en vanlig dag?
    Är det en vänlig dag?
    Nej, det är ingen vanlig dag,
    för det är Modegrisens födelsedag!
    HURRA, HURRA, HURRA!

     
  • At 10:20 em, Blogger Vivvi said…

    Haha, på andra raden ska det vara vanlig också, inte vänlig! Hihi.

     
  • At 10:38 em, Anonymous Anonym said…

    Du är solen på min himmel,dagarnas glädjeämne och den laktosfria mjölken i min latte. Helt enkelt bara bäst Modegrisen!

     
  • At 1:20 fm, Anonymous Anonym said…

    mEN jättegrattis! sJÄLV FYLLER JAG ..NU IDAG..SÅG ATT KL VA ÖVER TOLV,HE HE..hOPPAS DU FÅTT MÅNGA PRESENTER? kRAM PÅ DIG GULLET..

     
  • At 1:41 fm, Anonymous Anonym said…

    GRATTIS!! Låter som en riktigt härlig dag :)

     
  • At 1:52 fm, Anonymous Anonym said…

    Grattis till dig du undebara gris!

     
  • At 8:59 fm, Blogger Blygisens betraktelser said…

    Varma gratulationer på din bemärkelsedag, Modegrisen!

     
  • At 3:04 fm, Blogger Blogger said…

    GRATTIS !!!

     
  • At 6:51 em, Anonymous Anonym said…

    Grattis! Kanske lite väl sent ute men bättre sent än aldirg eller hur säger de? :)

     
  • At 7:20 fm, Anonymous Anonym said…

    Hur gammal blev du? Tonnåring blir du först om ett par år va? Får det intrycket av att läsa det här iaf. Så cosmos blir det nog inte iaf.

     

Skicka en kommentar

<< Home