Modegrisen

söndag, augusti 13, 2006

Höstkräksjuka


Jag har varit sjuk hela helgen och inte haft någon kraft att blogga. Men jag har myst i pyamas hela dan framför ett berg av filmer och har det ganska bra. Dessutom är vädret typiskt mysa-inneväder. Så har väninnan har lovat att komma förbi med en latte senare, mums! Och så har jag ju alla slimmade urpingar på EM att gotta mig i också, hihi.

Jag vet inte om ni har samma problem som jag, men så fort min kropp hamnar i obalans spricker mina nagelband och blir torra och fnasiga. Jag har provat vanlig hudkräm från ACO men den hjälper inte. Titta bara hur de ser ut! Är det någon som kan rekommendera en bra kräm?

Annars har jag tyvärr inte så mycket att berätta, en tråkblogg idag. Usch.


Jag hoppas på att vara frisk imorgon. Jag har ett fullspäckat schema i veckan som kommer.

Kan den här vara något för mig? Eller den här?

Vi ses!

10 Comments:

  • At 8:15 em, Anonymous Anonym said…

    Stackars grisen! Krya på dig!!!

     
  • At 9:20 em, Anonymous Anonym said…

    Men då? Akta "tassarna" vid tangent bordet...inte undra på att dom spricker...

     
  • At 9:47 em, Blogger Pia-Pralin said…

    Du måste dricka mycket när du är sjuk..kan vara det som gör att dina nagelband spricker :-) Krya på dig!! Hoppas att det är ok att länka till dig på min blogg?

     
  • At 11:36 em, Anonymous Anonym said…

    Apselut, den enda nagelbandskrämen värd namnet är den från ACO. Allt annat är förkastligt.
    Eller.... B-vitamin förstås. Det "kan" vara vad som fattas. Oxå, alltså.

     
  • At 2:51 fm, Anonymous Anonym said…

    Men hallå... du MÅSTE ju bara testa Elisabeth Ardens eight hour creme till klövarna. Fungerar jättebra för mig!
    Krya på dig!

     
  • At 3:25 fm, Anonymous Anonym said…

    Har hört att olivolja är bra till klövar! Krya på dig!

     
  • At 10:52 fm, Anonymous Anonym said…

    Men stackars, stackars!
    Nu får du snabbt krya på dig!

     
  • At 12:16 em, Blogger Blancaflor said…

    Aah, Nasse! Du ser dock stylish ut i din pyjamas.

     
  • At 3:26 em, Blogger Modegrisen said…

    Med alla era fantastiska tips kommer jag att bli frisk i ett nafs! Tack!

    Vi ses!

     
  • At 10:26 em, Anonymous Anonym said…

    Strunta i den från ACO. Den bästa jag provat är Depend som man köper på Kicks för 60-70 spänn. Super och luktar jätte-gott

     

Skicka en kommentar

<< Home