Modegrisen

söndag, oktober 08, 2006

Vad hände?

Förlåt.
För att jag inte har bloggat på så länge. Jag menade inte att vara borta, men något hände som fick flera dagar att försvinna i en konstig dimma. Jag lovar att berätta. Kanske redan imorgon.

Just nu försöker jag komma ihåg vem jag är och vad jag gör här.

Hela idag och igår har jag försökt komma tillbaka till verkligheten med hjälp av latte på latte på latte. Här tidigare idag i en härlig hängmatta utanför en butik med underbara varor.


Igår på ett italienskt kafé när jag väntade på en vän medan han gjorde brasiliansk vaxning på ett ställe i närheten.

Han var på jättebra humör när han kom tillbaka, men jag kunde inte riktigt smittas av hans skratt.
Huvudet är snurrigt och tjockt av tankar och icketankar.
Jag funderar på att åka hem till Sverige igen.

Vi ses!
Ciao!

8 Comments:

  • At 8:19 fm, Blogger Evalinn said…

    Hej Modegrisen,
    vad skönt att du äntligen är tillbaka, jag hade börjat bli orolig. Ta hand om dig!

     
  • At 10:32 fm, Blogger mossfolk said…

    Men grisen, det låter inte alls bra... Kul att du bloggat igen! Sköt om dig!

     
  • At 1:23 em, Blogger Blygisens betraktelser said…

    Hm....följ ditt hjärta bara, det är huvudsaken. Hm.

     
  • At 4:32 em, Blogger Mellan med mellis said…

    Man saknar inte saker förns de är borta....
    Så kanske borta bra...men så åker man...
    Lycka till

     
  • At 8:46 em, Anonymous Anonym said…

    åååh vad skönt att se dig igen! du har verkligen varit saknad! should you stay or should you go ja.. det viktiga är att du gör som du känner blir bäst i både det korta o det längre perspektivet. bla bla bla vad jag blajjar. latte finns det väl överallt o powerwalka kan man göra varsom, eller hur?

     
  • At 9:27 em, Anonymous Anonym said…

    Åh Modegrisen, latte på latte låter ju jättenice (-: Hoppas du får veta allt du vill, mihi.

     
  • At 12:51 fm, Anonymous Anonym said…

    Jeg har et forslag: Du kan søke lykken i Norge!! Du kan bli Norges svar på Ebba eller Sofi! ;)

     
  • At 1:41 em, Anonymous Anonym said…

    haha , love this!

     

Skicka en kommentar

<< Home