Modegrisen

onsdag, maj 24, 2006

På jakt efter bästa bilden



Låg sömnlös halva natten och funderade på min framtid. Kom på att jag ju egentligen, helst av allt, alltid velat bli fotograf. Jag produktplacerar ogärna här på bloggen, men jag måste ändå skryta lite med min fantastiska Pentax.
Imorse smög jag ut i gryningen, köpte en latte på 7eleven och satte mig att vänta på objekten i en dunge.



Temat var relationen djur och människa eftersom jag går i de tankarna just nu.
Titta vad mycket fint jag fångade!

Schäfer

Chihuahua

Vild katt

Jag var sjukt trött efteråt. Har sovit hela dan.



Vi ses!

13 Comments:

  • At 9:48 em, Anonymous Anonym said…

    helt lovely =)

     
  • At 9:56 em, Anonymous Anonym said…

    Figuren på första bilden känns väldigt bekant! Vi är nästan grannar kan jag meddela. Kul! Ska hålla utkik efter dig nästa gång du är ute och powerwalkar! :)

     
  • At 11:07 em, Anonymous Anonym said…

    Nämen grisen du ser ju helt utslagen ut! Det kanske har blivit lite för många powerwalks på sistone?! Köp du en till latte och kryp upp i soffan till Oprah Winfrey show så piggnar du nog snart till! :)

     
  • At 11:10 em, Anonymous Anonym said…

    mannen med världens största hund i "cykelkorgen", dvs bild nr 1, huserar även i mina trakter... du börjar bli inringad grisen! Snart vet vi var du bor! =)

     
  • At 3:46 fm, Blogger myrkyr said…

    Oj! Den där vilda katten såg farlig ut. Hoppas du har rejäl zoom så den inte var farligt nära. Man ska ju inte riskera livet för bästa bilden precis.

     
  • At 11:26 fm, Anonymous Anonym said…

    Fast ska man gnälla så är faktiskt hunden på bild 1 ingen schäfer :P

     
  • At 12:10 em, Anonymous Anonym said…

    nämen grisen, mannen med hund och cykel känner jag också igen! om du bor i området kanske du rentav handlat hos mig på ica, utan att vi kännt igen varandra? nåja. du bör definitivt satsa på en karriär som fotograf. du har onekligen talang. =)

     
  • At 12:17 em, Anonymous Anonym said…

    Du er så utrolig søt grisen : )

     
  • At 1:42 fm, Blogger turbotrollet said…

    Vilken underbar katt!!

     
  • At 3:51 em, Anonymous Anonym said…

    Om du gillar foton borde du gå in på www.woophy.com Där kan du lägga in dina egna foton också :)

     
  • At 4:32 em, Anonymous Anonym said…

    Jag känner också igen mannen och hunden. Kul, då kanske man kan få se Modegrisen live och få lite inspiration till sin outfit. Passerade mannen och hunden senast i dag. Han höll lite monolog om kvinnor, Volvo-bilar och segelbåtar. Jag stannade inte för att fråga hur det hängde ihop.

     
  • At 12:11 fm, Blogger Stora Morran said…

    Chihuahuan är underbar!

     
  • At 11:03 em, Anonymous Viral memes said…

    I love your pictures, they are so cute!

     

Skicka en kommentar

<< Home