Modegrisen

onsdag, maj 03, 2006

Mina fem främsta ovanor

Här kommer svaren på hannasthlms utmaning.


Jag är svag för färgglada drinkar i flådiga glas, och häller mig en och annan för mycket då och då.






När jag druckit en och annan färgglad drink för mycket, händer det att jag sjunger sommarpsalmer och barnvisor med skrålig röst för alla som vill höra. Ibland också schlagers från tidigt 90-tal.







Jag dricker alldeles för många latte om dagen, hihi.








Jag köper billiga underkläder på postorder. Usch!









Åsså cyklar jag utan hjälm fastän jag har en i garderoben som jag lovat alla jag känner att använda. Eftersom jag gärna kör mot rött, men den kan inte få en egen punkt för då blir det sex ovanor.


Och sex är ingen ovana. Hihi.






Jag skulle vilja utmana Ebba, men det går inte att skriva kommentarer i hennes blogg, så jag antar att jag får maila uppmaningen till henne.

Nu vet ni allt om mig.

Vi ses!

7 Comments:

  • At 9:32 em, Anonymous Anonym said…

    du måste vara försiktig när du cyklar. vill inte att något hemskt ska hända min favorit-modegris. det skulle ju vara hemskt. jag gillar också färgglada drinkar och sex ;)

     
  • At 11:18 em, Anonymous Anonym said…

    Det här e den absolut bästa bloggen jag har läst!!Lika kul å läsa varje gång..;)!!

     
  • At 11:54 em, Anonymous Anonym said…

    ha ha..du är ju bara fööör cute på trehjulingen..=)!Klart du ska vb. uppmaningen till Ebba;)!

     
  • At 12:27 em, Anonymous Anonym said…

    Jaa glöm inte hjälmen!

     
  • At 1:27 em, Anonymous Anonym said…

    Va'falls! Drinkar och sex på Internet - detta är ett fall för vår Justitieminister, den unge Herr Bodström!

    Jag är upprörd. Minst sagt!

    Grefve Örnclou

     
  • At 1:32 em, Blogger Kerstin said…

    Hej Modegrisen! Tack för att du finns, du förgyller min dag!! Kan tipsa om att din stilikon Ebba redan avslöjat sina ovanor...

    http://www.veckorevyn.com/ebbasblogg/januari/

     
  • At 6:15 em, Blogger Modegrisen said…

    ssanna: Tack, jag ska vara försiktigt. Men det är lite eggande att köra mot rött ibland, hihi.
    Amanda: Tack vad snällt sagt.
    Grefve örnclou: Det är tyvärr många fler än jag som missbrukar drinkar...och sex... i den här världen. jag tror att herr bodström bara skulle rycka på axlarna och säga, "jaha, modegrisen får supa, knarka och slåss bäst hen vill". Men det är bra att du upprörs, det betyder att du värnar om dina medmänniskor.
    Emma (och ni andra som skriver så snällt): Tack för att NI finns. Det värmer att få så mycket kärlek. Det känns som att ni är mina vänner! Tack för tipset förresten. Nu ska jag läsa om Ebbas ovanor!
    Kärlek!
    Ciao!

     

Skicka en kommentar

<< Home