Modegrisen

torsdag, maj 04, 2006

Glitter och glamour



Jag har väl berättat att jag är svag för glitter? Jag kan inte riktigt förklara, men jag blir som varm i kroppen och sååå lycklig av att ha det kring mig.
Idag favoritvintagebrillor från fjoråret.

Kanske beror det på att jag är vädur. Passionerad, envis med stort energiskt överflöd? Jag är sådär lite tokig och tycker om att saker händer, här och nu!
Mitt symboliska träd är en poppel och jag borde skaffa mig en snabb röd sportbil, står det i horoskopet. Men det står också att jag borde ta det lugnare i trafiken.
Men hallå!? Hur går det ihop?





Se upp i backen!
Vi ses!

5 Comments:

  • At 8:23 em, Anonymous Anonym said…

    Verdens beste blogg. Blir glad hver gang jeg er innom siden din. Du er bare suveren. En hilsen fra nabolandet.

     
  • At 9:40 em, Blogger Calle Tidbeck said…

    bling bling!
    nabo = granne (fick jag lära mig i san francisco)

     
  • At 10:57 em, Anonymous Anonym said…

    du är en sådan naturlig skönhet !!!!

     
  • At 9:02 fm, Anonymous Anonym said…

    Du är kanon! Jag har gjort dig till min modeguru och skrotat alla andra ebbor och sofior och allt vad de heter! Har du något tips på ett par skor som kan passa till både knickers, capri, jeans samt kjolar? I en lagom prisklass - det skall nämligen bli mitt första (??)inköp för nästa vecka...

    Ha det så bra!!/E.

     
  • At 3:11 em, Blogger Positivt tänkande said…

    Coolgris!

     

Skicka en kommentar

<< Home