Modegrisen

söndag, maj 07, 2006

Spegelvänd modehelg



Vilken fräsig helg det blev tillslut. Min vän modeguru ringde in mig från London till en modemässa som jag länge längtat efter att besöka. London, vilken hääärlig stad! Sevärdheter i alla hörn och jag har dessutom hört att man måste böta 10 pund om man kastar skräp på gatan. Kan nog vara sant med tanke på hur rent det var.

Och solen sken. Har nog bränt näsan aningen. Får nog bli nog en ansiktsmask för att lindra svedan.

Som vanligt var hotellfrukosten det bästa. Men jag förstår inte besattheten av ägg som de verkar ha där nere.

Vi ses!

6 Comments:

  • At 12:12 fm, Anonymous Anonym said…

    kan man köpa ansiktsmasken på åhléns?

     
  • At 12:15 fm, Blogger Modegrisen said…

    Hej Clara! Du gör den bäst själv. Blanda keso och rivna rödbetor. Låt stelna. Lycka till!

    Ciao!

     
  • At 9:55 fm, Anonymous Anonym said…

    hysteriskt roligt!man får lite distans...

     
  • At 10:40 fm, Anonymous Anonym said…

    Å vad avis jag blir..jag har aldrig varit London men vill!!

     
  • At 11:13 em, Blogger Glamourbibliotekaren said…

    Hei Modegrisen! Jeg så en nær slektning (tvilling kanskje?) av deg i et butikkvindu i Arvika - tror det var en helsekostbutikk, og han/hun lå i en fluktstol med solbriller og parasoll. Men du ser 10.000 ganger coolere ut!

     
  • At 11:06 fm, Anonymous Anonym said…

    Jag hoppas du inte åt ägg och bacon. It´s not good for you!

     

Skicka en kommentar

<< Home