Modegrisen

söndag, april 23, 2006

Medveten intellektualism



Glajerna ska vara stora i år. Jag använder mina när jag

- går på systemet. För att slippa krävas på leg. Ser så ung ut.
- ska på anställningsintervju. Ger ett trovärdigt intryck.
- är i färd med att göra slut med någon. En bra sköld att gömma sig bakom.

Självklart bär jag dem även på kondiset. Skit i kaféerna kompisar, det är på kondiset du är hipp! Även där kan du hitta jättemuffins om du inte diggar struvorna. Inget går upp mot en söndagsfika över en god bok. Självklart med Cosmo i handväskan, om suget blir för stort, hihi.



Dagens detaljsmycke: Rubinring från H&M som alltid får mig på topphumör. Ur förra årets sortiment, men den står sig fortfararande!

Nu. Powerwalk i solskenet för att bränna muffin.

Ciao!

18 Comments:

  • At 1:11 em, Blogger Vi på Kantarellen said…

    Vad kul att jag hittade hit! Absolut den roligaste modebloggen av alla!

     
  • At 1:17 em, Blogger Vi på Kantarellen said…

    Gör det något om jag länkar?
    ............................................................. För sent. :-)

     
  • At 1:24 em, Blogger Modegrisen said…

    Hej Mamselamsen! Vad roligt att du gillar min blogg!
    Vi ses!

     
  • At 2:16 em, Anonymous Anonym said…

    ha ha..Du är riktigt grym i dina glajor grisen:)..förstår att det känns tryggt att gömma sig bakom dem på systemet;)! Ha en hääärlig powerwalk!

     
  • At 3:20 em, Anonymous Anonym said…

    Helt underbar blogg. Jag bryter ihop.

     
  • At 4:00 em, Anonymous Anonym said…

    Very Nice Blogg =)

     
  • At 4:11 em, Anonymous Anonym said…

    Äntligen en modeblogg jag förstår mig på!

     
  • At 4:17 em, Blogger Humlan said…

    Tack! Nuu vet jag vart jag ska vända mig när jag känner mig vilsen i modedjungeln!

     
  • At 5:42 em, Blogger Fröken Lund said…

    Herregud vilken rolig blogg!

     
  • At 6:53 em, Anonymous Anonym said…

    Grym blogg.

     
  • At 7:24 em, Anonymous Anonym said…

    håller med e. jag bryter ihop..

     
  • At 8:03 em, Anonymous Anonym said…

    Moohaha! Du klär absolut bäst i sidbena tycker jag.. Pözz

     
  • At 8:07 em, Anonymous Anonym said…

    Haha, helt fantastisk blogg :)

     
  • At 9:03 em, Anonymous Anonym said…

    ååhh STRUVOR! ... nästa gång jag ska ut o fika måste jag definitivt äta det. så otroligt GOTT!

     
  • At 9:14 em, Anonymous Anonym said…

    skitkul!!!

     
  • At 11:08 em, Blogger Modegrisen said…

    Tack alla, för de snälla kommentarerna! Jag ska verkligen göra mitt bästa för att hålla en bra kvalitet på inläggen även i fortsättningen. Ciao!

     
  • At 12:50 fm, Blogger Vi på Kantarellen said…

    modegrisen: och alla kommer från mig! *mallig som tusan*

     
  • At 12:07 fm, Blogger Anna Munkhammar said…

    Modegrisen äger ju!

     

Skicka en kommentar

<< Home