Modegrisen

söndag, april 23, 2006

Hoppas hoppas!

Idag ska jag på jobbintervju. Jag har ju hela livet drömt om att bli journalist på ett modemagasin och kanske kan det bli verklighet nu. Jag sov inte gott alls, men har försökt täcka ringarna under ögonen med den nya concealern från l´Oreal.
Dagen går i rosa. Kjolen är ett vintagefynd från Tjallamalla. Örhängena från höstresan till Prag. Halsbandet, som jag ääälskar, är från en liten kuriosabutik i Beirut som jag alltid besöker när jag är där.




Intervjuglajerna på såklart.

Ge mig en lyckospark!
Vi ses!

18 Comments:

  • At 8:42 fm, Blogger Linda K said…

    break a leg, modegrisen! :)

     
  • At 9:01 fm, Anonymous Anonym said…

    Lycka till, men du ser ju strålande ut ( som vanligt ) så det kan ju bara inte gå fel! :)

     
  • At 9:38 fm, Blogger Glamourbibliotekaren said…

    Lykke til, du ser vakker ut! :-)

     
  • At 10:03 fm, Anonymous Anonym said…

    Lycka till grisen!

     
  • At 10:03 fm, Anonymous Anonym said…

    Vilket sammanträffande, det ska ju jag med. Lycka till ;))

     
  • At 10:28 fm, Anonymous Anonym said…

    good luck (:

     
  • At 10:38 fm, Blogger Vi på Kantarellen said…

    Mrd den out-fiten, kan du t.o.m. bestämma lönen själv.

     
  • At 10:39 fm, Blogger hertzmanann said…

    Lyckospark på dig!

     
  • At 11:25 fm, Anonymous Anonym said…

    Break a klöv då :)

     
  • At 12:06 em, Anonymous Anonym said…

    Lycka till! Hoppas du får jobbet, du skulle förgylla vilken modetidning som helst med din stil och coola personlighet.

     
  • At 12:14 em, Anonymous Anonym said…

    Lycka till Modegrisen! Kan Ebba och Sofi så kan du! You go girl! :D

     
  • At 2:53 em, Blogger Polly said…

    Dösnygg som vanligt, klart du får jobbet!

     
  • At 3:23 em, Anonymous Anonym said…

    Det här var en av dina hetaste outfits ever! Lycka till!

     
  • At 5:02 em, Anonymous Anonym said…

    Modegrisen, you rock my world!

     
  • At 8:53 em, Anonymous Anonym said…

    You ring my bell!

     
  • At 9:51 em, Blogger Modegrisen said…

    Tack för alla lyckosparkar och allt pepp, kompisar! Intervjun gick bra, men jag måste vänta i nästan en vecka på svar. Jobbigt! Ciao!

     
  • At 10:24 em, Anonymous Anonym said…

    Grisen, hoppas verkligen, verkligen att du får jobbet. Förstår att det är jobbigt att vänta. Kram!

     
  • At 1:05 fm, Blogger Vi på Kantarellen said…

    Vi väntar med spänning!

     

Skicka en kommentar

<< Home