Modegrisen

tisdag, april 25, 2006

Lugn och ro



Sov med gurkskivor på ögonen men är ändå helt förbi av trötthet. Kan inte annat än att sträcka ut mig i morgonsolen med färsktappat vatten från en källa i Roslagen.

De frågade massor om vem jag var och såklart började jag nästan att undra själv. Och existensiella grubblerier hör inte hemma på en jobbintervju. Men så kom jag hem och såg alla era kommentarer och blev glad och rörd. Ni är så fina, alla mina läsare!

Idag har jag givit mig själv ledigt. Såg en ny affär på Hornsgatan som säljer häftiga saker från Kina. Dit ska jag nog gå. Kinaprylar är i ropet i år, en liten skål till bordet. Eller kanske en vas?

Har ni förresten sett att jag börjat få lite mage?



Funderar på att köpa en Abtronic, är det nån som vet om de är bra? Vill så gärna komma i form till badsäsongen.

Men jag kan ju börja imorgon!
Ha en bra da´!

Vi ses!

14 Comments:

  • At 8:25 fm, Anonymous Anonym said…

    Jag tycker du ska satsa på vanliga situps! Men lite putmage är bara modernt i år. Vi ses!

     
  • At 9:10 fm, Anonymous Anonym said…

    eftersom den kommer i "snygg förvaringsväska" och med bland annat 2 korta o 2 långa kardborreband så kunde man nästan köpa den bara därför.. Annars skulle jag oxå satsa på gratisträning som promenader o situps. Älskar din sida, kram.

    clara/ Är det sant? vad glad jag blir, jag är äntligen chic o inne! Yes yes yes!!

     
  • At 12:48 em, Anonymous Anonym said…

    Ha ha..vad sköönt för dig grisen att du oxå tagit dig ledigt idag precis som jag ;)!

     
  • At 5:45 em, Anonymous Anonym said…

    Vad heter modegrisen?

     
  • At 5:57 em, Blogger Fredrik Westerlund said…

    Åh, åh, jag skrattar ihjäl mig!

     
  • At 6:27 em, Blogger Vi på Kantarellen said…

    Jag tror nog på lite mer yoga utan elektriska stötar. Du verkar ju vara en fena på yoga.... speciellt rörelsen där du går ner i spagat..

     
  • At 6:32 em, Blogger Vi på Kantarellen said…

    Det slog mig en sak. Jag tror jobbet är ditt i och med att du gick dit top-less.

     
  • At 7:09 em, Anonymous Anonym said…

    hahahahahaha guuuuuuuuuuud så uuuuuunderbart!!! hahaha din blogg kommer besökas dagligen!

     
  • At 8:17 em, Anonymous Anonym said…

    Ser väldigt skönt ut! :)

     
  • At 11:36 em, Anonymous Anonym said…

    Jag tror mer på "naturlig" träning. Gå på mamselamsens linje och fortsätt med yogan det kommer att göra susen. Och du - vad skönt att du fick ta det lungt idag. Det är du värd! Kram

     
  • At 1:36 fm, Blogger Modegrisen said…

    Jag tror att ni har rätt. Man ska inte köpa konstiga maskiner för att komma i form. Och lite mage är bara sunt, dessutom modernt. Tack för de snälla orden Clara. Nu ska jag krypa ner i sängen och sussa sött hela natten. Vi ses!

     
  • At 11:45 em, Anonymous Anonym said…

    Jag föredrar en kall GT i vårolen men du ser onekligen väldigt cool ut! Kanske kan erbjuda en huvudroll så småningom!

     
  • At 12:15 fm, Blogger Anna Munkhammar said…

    Ab Tronic fungerar inte, jag köppte en för något år sedan för testandet skull;-)

    Musklerna rör på sig av elshocker, men det kommer inga rutor ...

     
  • At 8:09 em, Anonymous Anonym said…

    Min pappa köpte en abtronic. Han tyckte att den var obehaglig.

     

Skicka en kommentar

<< Home