Modegrisen

onsdag, juli 26, 2006

I kylskåpet intet nytt


Jag tog mig vatten över huvudet. Jag kan inte berätta vad jag har i mitt kylskåp för jag äger inget. Har inte gjort sedan jag flyttade hemifrån och blev mode- och viktmedveten. Dessutom är det främst kassler och korv som förvaras kallt och jag äter inte sånt.
Jag är ledsen att jag varit borta så länge, men jag har kollat in nya trender inför hösten. Lite har jag nog testat knullborgarmärket också hihi.
Jag är pank. Inga av de modemagasin jag hört av mig till för jobb har nappat och nu med all rea är det såååå svårt att hålla händerna i styr. Nyss kom jag hem med den här fräscha toppen från Kukai, som framhäver brännan från skärgården. Till den ett guldhalsband, guld är som ni vet det dominerande glittret i sommar.

Fyra saker som inte behöver kylskåp:
- Morötter
- Falafelmix
- yogite
- färsk frukt



Om jag hade ett kylskåp skulle jag fylla det med:
- gräddtårta
- chokladmousse
- apfelstrudel
- kaksmet

Därför har jag inget hihi.

Vi ses!

7 Comments:

  • At 5:34 em, Anonymous Anonym said…

    Vi har saknat dig Modegrisen.

     
  • At 6:25 em, Anonymous Anonym said…

    Äntligen,blev lite orolig där ett tag...

     
  • At 8:23 em, Blogger Herr W said…

    godt å se at du er tilbake lille gris,
    skal du ikke på noen festivaler i år?

     
  • At 8:55 em, Blogger JULIEK said…

    Grisen du måste aldrig forsvinne så lenge utan å si ifra. Har varit så orolig. Så glad du er tilbaks :)

     
  • At 12:18 fm, Anonymous Anonym said…

    Har det blivit nåt fel på kukai länken eller ska det vara så?

     
  • At 10:39 em, Blogger Modegrisen said…

    Alla: Jag har saknat er också!

    Anonymous: Nejdå , det är inget fel på länken. Den går till den store Kukai.

    Wollmann: Reggaefestivalen har alltid varit en favorit, men jag har som sagt lite ont om pengar just nu...

    Vi ses!

     
  • At 5:45 em, Anonymous Anonym said…

    Har för mig att modegrisar går in gratis på festivaler. Om du ligger i bagagenätet får du åka för tiondels biljett på tåget, har jag också för mig. Då blir det ju inte så dyrt att sticka iväg på festivaler. Måtte jag inte ha fel för mig nu..

     

Skicka en kommentar

<< Home