Modegrisen

onsdag, juli 12, 2006

Blatten - hetast i Sommar

Finns det något mer moderiktigt i dessa tider än att lyssna på Sommar i P1? Nej, tänkte väl att ni inte skulle komma på något. Och bäst, duktigast och intressantast i år är sommarprat-blattarna.

Idag påminde Vesna mig om att jag faktiskt tycker om några av de svenska högtiderna.
Zanyar lärde mig varför jag aldrig träffat honom på krogen. Han har inte fått komma in! För att han ser annorlunda ut! Först trodde jag honom inte, men min väninna berättade att hon också ratats i dörren på ett hett ställe härom veckan, när hon kommit dit i sin svartmusk-peruk. Inte så hett om jag får säga min mening.




Ikväll har jag iklätt mig väninnans svartmusk-peruk. Till detta bär jag en collier från Gyllene åsnans höstkollektion.
Ikväll ska jag hitta Zanyar. Låta dörrvakternas Nej guida mig.







Kanske ses vi i vimlet.

Ciao!


Och. Imorgon lovar jag att svara på vad som finns i mitt kylskåp! Vi ses!

21 Comments:

  • At 8:33 em, Anonymous Anonym said…

    Næ men der er du jo. Så glad jag blir. Lurte på om du var forsvunnet. Kram

     
  • At 9:14 em, Blogger SixesAndSevens said…

    Svartmuskperuk... genialt!

     
  • At 11:23 em, Blogger Singoalla said…

    'Zanyar lärde mig varför jag aldrig träffat honom på krogen. Han har inte fått komma in!'

    hahaha, klockrent modegrisen! =D

     
  • At 11:39 em, Blogger Unknown said…

    Imponerad av dina Walraff-takter!

     
  • At 5:28 fm, Anonymous Anonym said…

    MODEGRISEN ÄGER!!!

    Ebba von Südow och Sofie Mode kan
    gå dra nånstans - MODEGRISEN 4 real!

    pins har jag redan men jag vill också
    ta knullborgarmärket!!!! ;DDDD

     
  • At 11:32 fm, Anonymous Anonym said…

    Vilken trevlig blog du har här!

     
  • At 2:41 em, Anonymous Anonym said…

    Grisen mot omvärlden. I love it! Som Robin Hood fast mot förtrycket.

     
  • At 4:00 em, Anonymous Anonym said…

    men du e väl för goo..he he..

     
  • At 8:35 em, Blogger jovanna said…

    en blattegris! du kommer att vara på min godis-lista inom kort.

     
  • At 11:28 em, Blogger Pernilla said…

    minsann! Modegrisen poserar med bebisbebis :-D

     
  • At 12:47 fm, Anonymous Anonym said…

    griiiiisen! bäst du skyndar dig nu med att visa kylskåpet, snart är det inte imorgon längre eller hur man ska säga :)

     
  • At 1:32 em, Anonymous Anonym said…

    Har fått meg blogg nu. Får jag legge deg til min lænkliste?

     
  • At 12:59 fm, Anonymous Anonym said…

    hahahaha! hur kan jag ha missat denhär bloggen, den är ju hur skön som helst! hoppas du fortsätter i all evighet!

     
  • At 9:04 em, Anonymous Anonym said…

    Men nu borde det väl va dax för lite uppdatering va?? Jag får ju abstinens besvär när jag inte läser din blogg.. ;)

     
  • At 1:10 fm, Anonymous Anonym said…

    Var e du Grisen?? Har du blivit mördad av rasister?? :(

     
  • At 7:16 em, Blogger Blogger said…

    den ultima blattegrisen - nasse i nalle puh :D

     
  • At 7:16 em, Blogger Blogger said…

    Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

     
  • At 5:18 fm, Blogger Knaster said…

    Grisen kom tillbaka, vi saknar dig!

     
  • At 8:31 em, Anonymous Anonym said…

    skärpning grisen, nu e ja sugen på att veta vad som finns i ditt kylskåp!

     
  • At 9:47 em, Blogger Blygisens betraktelser said…

    Ja, Du kan inte bara lämna oss såhär, Modegrisen! Jag ligger och snurrar som en helikopter-propeller i sängen på nätterna, undrandes över vad du har i ditt kylskåp. Jag får ingen ro förrän du berättar. Tryffel? Marsipan? Polka?

    /"B"

     
  • At 1:05 em, Anonymous Anonym said…

    Har du gått till slakt grisen? Hoppas inte!!!

     

Skicka en kommentar

<< Home