Modegrisen

torsdag, juni 22, 2006

Tyskland



Efter att ha bilat hela natten kom jag äntligen fram. Jag salde bilen för att kunna punga ut 700 euro för biljetten.




Trycket var enormt.



Sverige vann nästan och det firade jag med de föga modemedvetna men ack sa gästvänliga tyskarna. (nästan alla hejade pa Sverige!)



Fann mat, kärlek och husrum hos nagra schyssta svenskar efter matchen.



Sjukt trött idag. Men jag har lovats skjuts till München. Har dock inget kvar att sälja sa jag vet inte riktigt hur jag ska fa biljett den här gangen.

Vi ses!
Ciao!!

13 Comments:

  • At 3:51 fm, Blogger Frida said…

    haha, låter som en mycket trevlig resa!

     
  • At 4:52 fm, Anonymous Anonym said…

    Nämen stackars grisen! Fast jag blir ändå lite avensjuk :P

     
  • At 10:14 fm, Anonymous Anonym said…

    Jag diggar din blogg grisen! Jag blir på så bra humör varje gång jag tittar in.

     
  • At 12:24 em, Anonymous Anonym said…

    Tips till Persita: Avundsjuk.

     
  • At 12:31 em, Blogger mitt fyrverkeri said…

    Du är ju så jävla skön!

     
  • At 3:11 em, Anonymous Anonym said…

    Herlige gullegris. Heidi

     
  • At 3:31 em, Anonymous Anonym said…

    Modig och kreativ liten gris. Sälja bilen å grejer....

     
  • At 6:12 em, Anonymous Anonym said…

    Vad säger brorsan nu när du sålt hans bil? ;)

     
  • At 6:47 em, Anonymous Anonym said…

    Heja Grisen!

     
  • At 7:33 em, Blogger Moni said…

    Hahaha, Grisen du är så SKÖN!

     
  • At 8:39 em, Anonymous Anonym said…

    haha, humor...
    Mycket fint...

     
  • At 2:53 fm, Blogger Fröken Lund said…

    Var hittade du en sverige-tröja som var så liten?

     
  • At 10:46 fm, Blogger mossfolk said…

    Heja grisen! Rätt skönt (och lite vilt) gjort att sälja bilen. Din blogg är underbar!!!

     

Skicka en kommentar

<< Home