Modegrisen

måndag, juni 19, 2006

Mot Sherwoodskogen!


Väskan är packad, Sverigetröjan på. Glajerna strax också. Har fått låna brorsans bil och beger mig nu mot Tyskland.
På tv säger de att biljetterna är svåra att få tag i, men jag är villig att betala ett högt pris.
Nej, jag gör inte vad som helst. Jag skulle inte äta korv.
Känner mig fri!


"Som en svala följer vinden. Som ett hav som aldrig ligger still. Som en ström som far mot djupet. Drar längtan bort med mig. Drar längtan boooooort meeeeeeeeed mig. Dadadada...."

Är det nån som vet om den gamla dängan finns att köpa på skiva?

Ciao!

14 Comments:

  • At 11:31 em, Blogger SixesAndSevens said…

    Kör försiktigt!

     
  • At 12:15 fm, Anonymous Anonym said…

    Vad modig du är som bara vågar sticka i väg så där. Ha en bra resa och heja för fullt på plats!

     
  • At 5:01 fm, Anonymous Anonym said…

    lycka till! // busrolf

     
  • At 9:55 fm, Anonymous Anonym said…

    ligger inte Sherwoodskogen i england?

     
  • At 12:09 em, Blogger Veronika said…

    Ha det så himla roligt i Tyskland.

     
  • At 3:14 em, Anonymous Anonym said…

    En modig liten gris. Lycka till. Hoppas du får tag i biljett.

     
  • At 3:37 em, Anonymous Anonym said…

    Du är så rolig, garvar alltid högt nä jag läser här.

     
  • At 4:11 em, Blogger Herr W said…

    aaa din heldiggris som det heter på norsk, elsker din blog, og håper du får det fint i tyskland,

    terje

     
  • At 5:36 em, Blogger Baba said…

    Jag har hört att grön tröja syns bäst om du vill synas i publikhavet och hamna på storbild på lördag.

     
  • At 7:48 em, Anonymous Anonym said…

    jag håller tummarna för dig modegrisen! du är sötast!

     
  • At 9:12 em, Blogger Babushka said…

    Men...men...jag såg dig inte på arenan...
    =(
    Gick det inge bra?

    Kanske var det faktumet att det ENDAST fanns läbbiga tyska korvar att käka när man gått genom grindarna som skrämde bort dig?

    Det skrämde även mig lite men sitter man på 6:e raden på långsidan så är man svår att skrämma bort.

    Vi vinkade i alla fall åt Ljungberg, som vinkade tillbaka.

     
  • At 7:11 em, Blogger :sericea: said…

    fa va skumt. jag skrev nyligen ett inlägg med exakt samma rubrik! :o)

     
  • At 1:03 em, Anonymous Anonym said…

    Coolaste grisen i stan!!!!!!!!!!!
    Keep up the good work!!

     
  • At 4:09 fm, Blogger lillavild said…

    det kanske är lite sent att komma med det nu, men jag sökte lite efter just den texten på google och kom hit. så sökte jag lite till och på cdon kan man köpa en skiva med filmmusik av thomas lindahl, och på spår två finns den låten. ha det bra

     

Skicka en kommentar

<< Home