Modegrisen

måndag, juni 12, 2006

Maskeraddags

Gnochi släpper nya smycken och bjuder på maskeradmingel på Stureplan ikväll. Jag satsade hårt och valde med omsorg ut en moderiktig dräkt i uthyrningsbutiken. Maskerad har ju inte likhetstecken med att se ut som en skräphög, det går alltid att hålla stilen.
Har ännu inte gått hemifrån men redan börjat bli aningen varm. Kanske borde ha tänkt på att högtrycksryggar kan dyka upp lite varstans ifrån.



Fick sitta på balkongen och försöka se snygg ut istället för att vara med, när vi drog ihop lite folk för att spela boll. Trots detta tvingades jag lätta lite på kavajen.

Hoppas de bjuder på trekantiga snittar och att man får en sån där påse med mejk och annat fix med sig hem. Jag känner att jag behöver en storrenovering nu när sommaren äntligen tittat fram. Och att jag får kändisspotta.
Vi får se hur det går. Håll tummarna!

Ciao!

9 Comments:

  • At 9:05 em, Anonymous Anonym said…

    Vilket sött kärleks-bi du är.

     
  • At 12:53 fm, Blogger Frida said…

    Sötaste grisen någonsin!

     
  • At 7:52 fm, Anonymous Anonym said…

    Du ser ju helt utslagen ut grisen på sista bilden, men söt som socker är du minsann! Det är bra att vila nu när det är såhär varmt.
    Kram!

     
  • At 11:15 fm, Anonymous Anonym said…

    vad söt outfit grisen =) du ser helt bedårande ut ;)

     
  • At 11:28 fm, Anonymous Anonym said…

    Å GUD vad gullig du är, Modegrisen! Ta det lugnt i värmen, men en sådan fin dräkt är värd det. Att vara laidback på balkongen är coolt. Puss på dig!

     
  • At 11:44 fm, Anonymous Anonym said…

    Noe så søtt som du finnes ikke. Du er bare for god. Kram Heidi

     
  • At 1:28 em, Blogger Struntlillstrumpa said…

    Kan inte låta bli att le åt din underbara blogg :)

     
  • At 4:13 em, Blogger jkl said…

    Hysteriskt roligt :D *lol*

     
  • At 10:24 em, Anonymous Anonym said…

    Modegrisen, nu har jag sträckläst alla dina inlägg och jag är nu beredd att överge alla mina ndra förebilder och tillbe dig som 2000-talets hetaste modeguru. Självklart finns du from. nu med på min lista över heta bloggar.

     

Skicka en kommentar

<< Home