Modegrisen

söndag, juni 11, 2006

Varm solig söndag



Vilken solig dag! Tidigare tog jag nästan ett dopp i Mälaren nere på Långholmen. När jag kom dit trodde jag först att någon lagt ut en enorm rosa tygmatta för att skydda gräset, men det visade sig vara badgäster. Kände mig plötsligt inte lika blek längre, hihi.









Fick en skymt av kvällstidningarnas rubriker när jag powerwalkade med en islatte i handen. Igår handlade allt om hur många mål Sverige skulle göra, men idag var det andra toner i flöjten. Jag tänkte mest att såklart att Sverige inte gör mål när Expressen avslöjar våra hemliga genidrag redan innan matchen. De får skylla sig själv för att de fick sätta en post-it istället för en bild.

Jag säger som min kloka väninna: Kvällstidningar duger endast till en sak och det är att torka sig i stjärten med om toapappret är slut.






























Nu ska jag dega vidare i soffan med en fräsch fruktsallad och heja på Angola mot Portugal.

Vi ses!